Falska Polaroidbilder

Ibland händer det att jag har många bilder som jag vill helst ska få plats på en LO, då är ett tips att göra bildernas fotomattor i polaroidformat. Jag tycker att det blir lättare att placera dom "slarvigt snyggt" då. Det ser nästan alltid snyggare ut om man överlappar vissa av polaroiderna, blir ett mer realistiskt uttryck.

Har annars snöat in lite på fotomönsterpapper som gräspappret och Jeanspappret på LO´n "Hello 2009".

Det ska tillkomma några saker på LO hade jag tänkt, en liten utstansad uggla närmare bestämt...men den är slutsåld ÖVERALLT verkar det som...*suck*. Orkade dock inte vänta med att ladda upp LO´n...



Kom ju på den smarta idén att jag själv kunde göra ugglan...så här blev LO´n men den på...



   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0