Bloggen är Återuppväckt

Nu är bloggen på gång att väckas till liv igen. Efter ett långt uppehåll tänkte jag nu börja dela med mig lite av det jag pysslar med nu för tiden. Nu är det inte längre scrapbooking och kortmakeri som är min huvudhobby utan sömnad. Jag har alltid tyckt om att sy men när ens symaskin ständigt krånglar så är det inte speciellt kul. För ca 1 år sedan fick jag ett bra erbjudande från mitt nya jobb (en stor tygbutik) som gjorde att jag kunde köpa en ny symaskin och därmed uteruppväcka min gamla hobby. Jag har sedan dess även köpt en overlock som och gör det hela extra roligt!

Vad har jag då sytt kanske du undrar...Klänningar, tunikor, leggings i mängder, byxor, jackor, mössor, sjalar, kjolar, tröjor och väskor. Helt enkelt lite av varje. Trodde nog aldrig att jag skulle sy kläder till mig själv och faktiskt gilla dom, men vissa av plaggen hör utan tvekan till favoriterna i min garderob.

Bilder på skapelserna kommer att dyka upp under veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0