Efter ett litet uppehåll...

...är jag nu tillbaka med några nya kort. Dessa gjordes under förra helgen i Dalsland. J och jag pysslade lite när grabbarna var ute i kylan och fiskade. Som vanligt var jag inte den som var mest produktiv. Jag har en förmåga att inte alls vara speciellt kreativ när jag ska sitta och pilla med mina egna kort när andra är med. Men det var jättetrevligt i allafall. Får nog ta och ha en till julkortsdag innan det är dags att skicka iväg dom.

ÄNTLIGEN har jag fått tag på riktigt metallicpapper i rött och silver, har velat ha det i flera år men inte hittat något som fallit mig i smaken. Nu har INEX tagit in sådana. Jag=Lycklig!





  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0