Make Over #1

I början av min "scrapkarriär" så gjorde jag några layouter som jag verkligen inte blev nöjd med, inte på något sätt alls. Dessa 2 har/ska genomgå en make over, helt enkelt göras om så att de slipper vara mitt barnalbums skamfläckar :-)

Den första LO´n som genomgått förvandlingen är den gammelrosa layouten "På egna ben". Denna LO var ett misslyckat försök att vara kreativ utan att tänka till innan. Jag trodde nämligen att det skulle vara en bra idé att klippa hål i mönsterpappret och placera bilderna under, trodde detta skulle bli en snygg effekt. Det visade sig inte alls vara en bra idé, det ser bara ut som bilderna ligger ovanpå pappret, hur sjutton tänkte jag där egentligen....!?!?!?!

Här är FÖRE bilden



Här är EFTER bilden



Har ändå försökt behålla känslan i LO´n genom att använda material från den gamla. Nu är jag mycket mer nöjd med den, nu skäms jag inte längre för den i albumet.

Ber om ursäkt för min dåliga förmåga att pussla samman två delar från scanningen...måste öva på det...


Kommentarer
Postat av: stina ~maräng~

Jättefin! Kul med detaljerna från den gamla LOn. Härligt att du känner dig nöjd nu.

Men jag tycker inte alls att du behövde skämmas för den första LOn.

kram! stina

2009-03-02 @ 22:14:36
URL: http://stinamarang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0