Fy skäms på mig!

Är väl medveten om att denna blogg har legat i ständig stiltje, men nu är det slut på det. Ska verkligen bli bättre på att uppdatera den mer kontinueligt och inte bara när jag samlat på mig 4-5 veckokort som det blivit på sista tiden...fy skäms på mig!

Just nu jobbar jag och M med ett caféprojekt. Vi har fått i uppdrag att göra en folder och visitkort som förhoppningsvis ska göra så caféet drar till sig lite mer kunder och får fler beställningar för avhämtning. När jag satt och tittade på alla fina bilderna vi tagit på bakverk och mackor och andra smarriga saker började det klia lite i skissfingrarna...kanske kan bli ett scrappapper i framtiden...who knows...Tycker dom blev ganska söta i all sin enkelhet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0