Några Kort i Samma Stil

Igår så gick M´s och min "Göteborgs Sommarscrapträff" av stapeln. Det blev faktiskt riktigt lyckat, tiden bara flög iväg. Det enda som var jobbigt var värmen...JISSES! Det var supervarmt i lokalen och kreativiteten för min egen del blev då lite begränsad...kunde knappt tänka i värmen. Men det blev massor av fina alser gjorda av de kreativa deltagarna och det var kul att se att så många kom.

Här är mina kort som jag fick gjort i värmeböljan. Alla blev i samma stil pga att jag inte hade med mig så mycket pysselgrejer själv...





Kommentarer
Postat av: myamia

så kul med träff, men förstår att det var lite jobbigt med värmen.

vill passa på att tacka så mycket för gratulationen hos mig, kram mya.

2009-07-05 @ 01:06:39
URL: http://www.myamias.blogspot.com
Postat av: ElinÅ

Har ju helt glömt bort att tacka för en trevlig dag! :)

2009-08-01 @ 23:59:10
URL: http://elinsscrapblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0