Nya Kort med Mässinköpen

Igår var en riktigt trevlig dag, först mässan med massor av fina saker och sedan "kalas" hos Viwa på kvällen. Jag fick köpt de flesta saker jag hade på min lista. De saker jag blev mest nöjd med var min bambi-die som jag äntligen fick tag i, svart och rosa pearlmaker, några förpackningar thickers, blommor, punchinella, stämplar, bling-bling swirl...helt enkelt blev jag nöjd med ALLT jag köpte. Känner faktiskt inte att jag köpte något onödigt som jag vanligtvis brukar känna efter en mässa. Skönt!

Här är två kort som jag gjort med mina nya grejer


Stämplar från Forma Hantverk dom är dock inte nya...



Stämplar från Papermaze...tror jag...


Kommentarer
Postat av: EmmLa

Men åh så underbara kort! Älskar djuren :)

2009-03-14 @ 15:59:04
URL: http://emmlisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0